Followers

Thursday 19 January 2012

rapuh ~

Kini htiku tidak serapuh dlu..Ya mmg benar hati ku senang untuk ditawan .Tp semua tu aku sudah tinggalkan jauh disudut gelap yg tidak dpt aku cri lg..Menerima cinta itu suatu ujian yang memerlukan kekuatan iman.Ya...mmg bnyk cinta diluar sna tp  sgt kurg cinta ilahi yg kita akn dpt..begitu juga aku..aku menunggu saat itu tiba dan akan aku jga bgai taman bunga yg sedang berkembang ,akan aku taat kepada sang Arjuna demi cintaNya...Yaa...dlu aku sgt mudah didekati tp mulai sgt ini akan ku bina sebuah tembok yg sgt kebal ,yg dilitupi oleh dinding langit jauh dri cinta palsu.Ke mana aku selepas ini?Yaa...aku akn menuju ke sebuah pintu gerbang yg indah dihiasi oleh rahmat Allah dan restu Ayah Bonda..Bahkan akn ku serikan dgn astana cinta yg penuh dgn manisan iman,dan dendangan kalam yg indah dr isi al Quran.Yaa....aku khilaf dan tnduk malu diatas khilaf ku dahulu..tp Allah itu maha besar,segalanya berubah..seolah2 aku dpt rsakan jiwa dan hati ku bgai dilahirkan semula..Ya Allah perkenankan doaku agar hati ini tidak lg rapuh seperti dlu..dan berikan ia pda yg layak menerimanya..Di ats tabir ini aku memohon pdamu tempatkan aku dikalangan org yg beriman..jika pnjang umurku Engkau sudahilah dgn redha mu hingga ke syurga.Amin Ya RabbalAlamin