Followers

Sunday 16 December 2012

 
 
Assalamualaikum !
Hai , hari ni sedih sangat . Aku text , dia buat xtau je .
 Aku pun xtau apa salah aku ! Apa aku buat kat dia sampai berubah mcm tu .
Maybe dia busy or tah la . aku xnak pkiar bnda yg bukan2 .
Kalau kau dah xsyg or xsuka or dah ada org lain !! please ,,, be honest with me !
Aku ada kau sorang ja weh ! takut kau lah ada org lain !
U know , everyday i wait u text me . but dont have .
I really really miss you so much !
Aku hanya manusia biasa , x penah lari dari membuat kesilapan .
sama lah ngn kau pun kan :(
Dulu aku mengaku , mmg aku xde apa2 perasaan pun kat hang .
seriously , but now AKU SAYANG HANG <3
Aku pun xtahu , tetiba that feeling coming .
Aku bersyukur sangat dapat kenal ngn hang .
Banyak bnda aku belajar daripada hang .
Hang ajar aku , hang tegur aku . Aku rindu semua tu .
Dulu kau selalu call aku tgh2 malam . ganggu aku tdur n mcm2 g lah .
Aku ingat lagi , first time kta kenal .
tiap2 malam kau ajak aku skype . sbb kau nak tgk muka aku .
heheehe . walaupun hudoh kan .
Kau tahu , klu aku rindu kau . aku bt apa .
Aku selalu bca text yg kau hntar and chat kta kat facebook :)
Paling aku ingat kau suka panggil aku busuk kan .
Sbb aku ni malas mandi . hehe .
Busuk pun kau sayang kan . rasanya tu dulu saja .
ok render , aku undur diri dulu .
tulis pnjg mana pun kau xkan baca .
lastly aku doakan kau berubah .
Setiap kali aku sembhyang xpenah aku lupa utk doakan kau dan keluarga .
harap kau sihat sejahtera . Amin !
Iloveyou b soo mucchh :)