Followers

Monday, 5 August 2013

Ramadhan getting gone !

 
 
Assalamualaikum . hai . lama dah tak post kat blogger ainun ni . hari ni baru ada masa . now, let's story . hehe . ainun tak tau la apa salah ainun kat dia . rasa dah xsnggup nak bersama . kalau minta putus pun kalau dia suruh bagi sbb tak da sbb pulak . tapi, ainun rasa dia ada org lain . sekarang ni, ainun dah tak kesah dia nak ada org lain ka apa , dah xmau pkiaq . pkiaq pun tak da guna . ainun just pkiaq matang . dia bukan milik aku lagi . ikut dia la nak kawan dan nak berhubungan dgn spa . ainun dah xmau kongkong spa2 pun . kawan is better ! hanya kawan ja dapat faham kta . and selesa nak bercerita . btoi dak? btoi la kan . huhu . kadang terpkiaq buat apa syg kat org yg belum tentu jodoh kta . buat sakit hati ja . kta semua tau jodoh itu rahsia Allah . tiba masa dia kta akan tau . hanya perlu bersabar dan berdoa agar dikurniakan jodoh yang soleh . in sha Allah ! now , ainun just pkiaq belajaq . biaq abah dgn mama bangga dgn kejayaan yang akan ainun peroleh nanti . in sha allah jugak , nanti ainun dah Berjaya . ainun nak balas jasa abah sbb dah besarkan ainun dgn baik dan sempurna . k la , stop dulu . later post lagik :)