Followers

Thursday, 4 April 2013

Hanya Insan Biasa

 
 
Assalamualaikum .
hai . boring la hari ni . tiap2 hari dok rumah sorang2 . takde teman .
hahaha . kdg2 terpkiar juga nak kahwin . hee . haha . lawak ja .
mana la ade org nak kahwin ngn ainun ni . budak baru lepasan spm je .
belajar dulu kan . kejar cita2 . nanti baru pkiar lebih jauh lagi .
hmm kejap ni baru mula nak bercerita .
hm ainun baru je dapat keputusan spm . result ainun xde la baik sngt .
just ok2 ja dgn apa yg ainun usaha . ainun bersyukur saja .
skrg ni tgh pening pkiar nak sambung mna . smua ainun minta but xtahu dpt ke x .
then satu lagi , tiap2 hari posmen dtg rmh . ahaha . dok hntr surat tawaran mcm2 tapi smuanya swasta n kos yg ainun xmnat . yg btl2 ainun mnat xsmpai2 pun . insyaallah , ainun nak sngt masuk universiti . dan tu jugak impian mama dgn abah ainun . hee . hrp2 tercapai la . ainun xtahu la cita2 ainun utk menjadi seorang pramugari tercapai ke x . ainun teringin sngt nak jadi pramugari . tu mmg cita2 ainun dari kecil . hahaha . ainun suka tgk pnampilan pramugari ni . diorg nampak bersih je wlaupun seksi kan . em kalau ainun xdpt jadi pramugari , dapat kahwin ngn pilot pun jadi la .
dapat jugak la naik kapal terbang kan . huhuhu . ok la sampai sini saja la . lama2 nanti merapu mcm2 plak . ainun jugak harap ampa dapat capai impian ampa . smua org dlm hidup ni mesti nak berjaya kan . so , rezeki masing2 mesti ada dimana2 . kita hanya perlu berdoa dan jgn lupa pada Allah SWT yg mencipta kita . haa .. ok la bye . salam sayang dari ainun :)
 
 

 
This Is Me .. Hahaha ..